Let's connect

Creatie

De kunst van het weglaten

Creatie speelt een belangrijke rol bij de inzet een (Digital) Out-of-Home campagne, 75% van de reclame-impact wordt namelijk bepaald door de creatieve kwaliteit van een uiting. Van groot belang dus om hier veel aandacht aan te besteden.

Creatie afbeelding 1

Een visueel medium

Wij helpen graag met het ontwerpen van effectieve buitenreclame campagnes. Het buitenreclame landschap kent talloze mogelijkheden en een diversiteit aan objecten, zoals tram- en bushaltes in steden, masten langs de snelweg , digitale schermen op metrostations maar ook trams en veerboten.

 

Creatie afbeelding 2

Digitale content

De juiste boodschap op het juiste moment voor het juiste publiek! De mogelijkheden van Digitale buitenreclame optimaal benutten.

Een creatie die gebaseerd is op een specifiek tijdstip stijgt voor 12% in effectiviteit. Bij een creatie die aansluit op een locatie of waarin een actuele update is verwerkt, stijgt dit percentage nog eens met 18%. Combineer deze twee en de campagne stijgt met 32% in effectiviteit.

Animatie zorgt voor 51% meer impact, 29% betere zichtbaarheid en 25% langere kijktijd.

Creatie afbeelding 3

Creativity in context

Wij passen HTML5 technologie, in combinatie met CSS en Javascript, toe om ervoor te zorgen dat deze DOOH-advertenties zich kunnen aanpassen qua tekst, afbeeldingen en video’s, of andere content direct kunnen doorvoeren. Daarbij is DOOH-content, net als een webpagina, dankzij HTML5 volledig responsive, waardoor advertenties zich automatisch aanpassen aan de schermgrootte. Met deze techniek is het ook mogelijk om reizigers connectie te laten maken met de displays, zodat zij zelf content kunnen creëren.