Let's connect
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 1
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 2
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 3
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 4
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 5
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 6
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 7
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 8
  • Case: Tony’s Chocolonely impressie 9

Tony’s Chocolonely

⚠️OOH OOH PAS OP!⚠️

O₂H Creative Solutions hielp Tony’s Chocolonely om iedereen met goede voornemens te waarschuwen voor de Tony’s melk met karamel zeezout🍫.

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt namelijk dat de combi karamel en zeezout zo verslavend is dat je niet op kunt houden met eten. 

Daarom werden buitenreclame objecten met daarin posters, met daarop een grote afbeelding van deze gevaarlijk lekkere Tony’s reep, voorzien van speciale waarschuwingstape.

Met teksten als PAS OP MET DEZE, GEVAARLIJK en ATTENTION werden voorbijgangers in Nederland en België gewaarschuwd voor ’t karamel zeezout effect.

🍫Onderdeel van deze landelijke waarschuwingen vormde een wildplakactie. Hierbij werden de chocoladerepen met de opvallende tape op posters aangebracht. Chocofans konden deze repen op eigen risico van de borden aftrekken. De tape kon vervolgens gebruikt worden om de reep na het nemen van een eerste hapje direct weer stevig dicht te plakken.

Bekijk in presentatie modus Deel deze case
Terug naar cases
Case: Tony’s Chocolonely impressie 1
Case: Tony’s Chocolonely impressie 2
Case: Tony’s Chocolonely impressie 3
Case: Tony’s Chocolonely impressie 4
Case: Tony’s Chocolonely impressie 5
Case: Tony’s Chocolonely impressie 6
Case: Tony’s Chocolonely impressie 7
Case: Tony’s Chocolonely impressie 8
Case: Tony’s Chocolonely impressie 9
Tony’s Chocolonely
1 / 9