Creative outdoor. Priceless
O₂H ontwikkelde voor MasterCard een buitenreclamecampagne rondom OV pay. Dit is de nieuwe manier van in en uitchecken, met o.a. de creditcard, die nu in heel Nederland is voltooid.
Mastercard heeft een essentiële rol gespeeld bij de lancering van OVpay, door samen te werken met de gezamenlijke openbaar vervoerbedrijven en Translink.
Tap en go.
Door de creditcard kortstondig tegen de kaartlezer te houden checkt men in. Om deze simpele manier van betalen extra te benadrukken is deze zelfde techniek door ons doorgevoerd in de buitenreclameobjecten.
Een door O₂H ontworpen total view reclametram en een volledig gedecoreerde MasterCard-halte maken ook draadloos contact met elkaar zodra de tram halteert. De LED verlichting rondom de betaalpas iconen op het dak en naast de posters gaan branden en er klinkt een Sonic MC transactie geluid.
Deze abri was geïnstalleerd voor de RAI tijdens de grootste fintech vakbeurs Money 20/20 Europe.