Let's connect
  • Case: 50 Cent impressie 1
  • Case: 50 Cent impressie 2
  • Case: 50 Cent impressie 3

50 Cent

50 Cent groots zichtbaar in de Randstad.

O₂H creëerde de digitale animated content voor deze campagne.
Voor de aankondiging van het concert van de Amerikaanse hiphopartiest in AHOY, heeft Masters of Digital de planning en inkoop van deze hyper lokale digitale buitenreclame campagne verzorgd. Bij verschillende exploitanten zijn de schermen, in de buurt van concertzalen waar andere hiphop concerten plaatsvonden, ingezet.

Hetzelfde werd gedaan rondom het concert van Kendrick Lamar in de Ziggo Dome. Parallel aan deze DOOH campagne werd de content getoond op mobile devices die door middel van geo fences, rondom de specifieke concertzalen, waren verzameld. De verificatie van de uitlevering en performance hiervan is met behulp van het eigen dashboard Confirm gemonitord.

Deze buitenreclame special is het resultaat van een samenwerking tussen Masters of DigitalJCDecaux , Blis, O₂H

Bekijk in presentatie modus Deel deze case
Terug naar cases
Case: 50 Cent impressie 1
Case: 50 Cent impressie 2
Case: 50 Cent impressie 3
50 Cent
1 / 3