Zeeman heeft een netwerk dat bestaat uit miniatuur billboards en abri’s onthuld in Madurodam. De laagste prijs op het kleinste billboard. De billboards en abri’s van Zeeman zijn een jaar lang in Madurodam te zien.
Een logische keuze
‘’Tijdens het ontwikkelen van het mediaplan ontstond het idee om het concept “kleiner kunnen we de prijs niet maken” extra kracht bij te zetten door ook de reclameobjecten in Madurodam in te zetten’’, aldus Kasper Figee van Zeeman. ”Een visueel concept dat de prijsbelofte op een eenvoudige, maar toch opvallende manier overbrengt. Met de hulp van Out of Home Masters is ons idee tot stand gebracht. Zeeman is sinds 2007 sponsor van Madurodam. In het park is ook een Zeeman filiaal met vrachtwagen te bewonderen’’.
Win-win voor beide partijen
“Madurodam wil het beste en mooiste laten zien van Nederland”, laat Bianca Gloudemans van Madurodam weten. “Onze attracties, doe-dingen en miniaturen zijn zoveel mogelijk een weerspiegeling van het Nederlandse straatbeeld. Een echte Hollandse Retail formule als Zeeman mocht hierin niet ontbreken. Zeeman is een trouwe partner en al jarenlang vertegenwoordigd in ons park. Toen Out of Home Masters ons benaderde voor deze unieke campagne hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Dit is een win-win voor beide partijen.”