Als creatief productiebureau creëert O2H, binnen het gehele buitenreclamelandschap, innovatieve en effectieve campagnes. In dit overzicht tonen wij de meest recente cases.
Interactieve O.OH campagne voor Heineken op het Rembrandtplein.
Midden op het drukke uitgaansplein is een tramhalte door O₂H Creative Solutions omgetoverd tot een mini circuit waar de nieuwe racegame Player 0.0 te spelen is. Rijden en alcohol drinken is geen goede combinatie. Als onderdeel van de When You Drive Never drink-campagne creëert Heineken met deze opvallende interactieve abri op slimme wijze bewustzijn bij het uitgaanspubliek. Onder toeziend oog van onze nationale raceheld Max Verstappen kon iedereen, door met een smartphone de QR code te scannen, de game spelen.
Decathlon opent pop-up Padel Court op Centraal Station van Rotterdam.
Ter promotie van het Decathlon Premier Padel Tournament hebben wij een abri van Clear Channel op Rotterdam Centraal verbouwd tot padelkooi, om reizigers op ludieke wijze kennis te laten maken met deze steeds populairder wordende sport. De felblauwe vloer en het karakteristieke gaashekwerk rondom de tramhalte nodigden reizigers uit voor een potje.
🚴♂️ Red Bull Stalen Ros … Halen ze de bel en houden ze het droog, of eindigen ze met een nat pak? 💦
Welkom in de wereld van Red Bull Stalen Ros, waar fietsen op het water een compleet nieuwe betekenis krijgt. Deze race combineert snelheid, creativiteit en een vleugje oud-Hollandse charme. Teams worden uitgedaagd om de meest innovatieve en snelle fiets te ontwerpen en het parcours over het water te bedwingen.
Voor de promotie van deze waanzin op wielen heeft O₂H Creative Solutions de bushalte op Spui in hartje Den Haag getransformeerd tot een ware blikvanger door deze volledig te decoreren in Red Bull cartoon stijl.
Op de Grote Marktstraat creëerden we een interactieve game op een digitaal display van JCDecaux. Spelers konden inloggen op het scherm en, met hun mobiele telefoon als controller, een fietser met slimme bewegingen naar de overkant sturen.
🔵 Nivea werpt blik op Pride!🏳️🌈
Samen met partner COC, de oudste LHBTI+ belangenorganisatie van Nederland, viert Nivea meer diversiteit en tolerantie.
😍 O₂H Creative Solutions verzorgde de productie van de bekende blauwe Nivea Crème blikjes, die tijdens de Pride-week in 3D op de abri’s van JCDecaux stonden te shinen.
🌈 De deksels waren voorzien van een speciaal kleurrijk design met regenboogaccenten, want Nivea is er tenslotte voor iedereen!