Let's connect
Algemeen

#1 | Buiten gebeurt het! Recent werk van O2H

#1 | Buiten gebeurt het! Recent werk van O2H

Als creatief productiebureau biedt O2H oplossingen voor effectieve communicatie binnen het gehele buitenreclamelandschap. In dit overzicht tonen wij de meest recente campagnes die wij hebben uitgevoerd.

Mupi’s schieten als krokussen uit de grond! šŸŒ±

Elk voorjaar is een nieuw beginā€¦dat geldt ook voor deze outdoor campagne van Hornbach.
Als krokussen die na de winter voor het eerst hun koppie laten zien, verrijzen ook de reclameborden letterlijk uit de grond.

 

šŸ„Tjiep, de knalgele mascotte van Cheaptickets.nl, fladdert met de mooiste deals door Nederland.

In opdracht van Travix maakte Oā‚‚H Creative Solutions de designs voor de Total view reclametrams die JCDecaux heeft rijden in de stadscentra van Den Haag en Amsterdam. Daarnaast was de ā€œgrab the deal & make it real-campagneā€ prominent zichtbaar op de special zuilen van Centercom.

 

Voorbijgangers genieten van privƩconcert Amy Winehouse.

Ter promotie van de film Back to Black ontwikkelde wij in opdracht van Y Media Generation speciale sound showers.Ā Passanten konden van een privĆ© optreden van Amy Winehouse genieten door even voor de digitale displays van JCDecaux stil te gaan staan.Ā Deze sound showers zijn uitgerust met een uniek speakersysteem, wat ervoor zorgt dat het geluid alleen te horen is als men onder de unit staat.

Milka rolt lekkere abricampagne uit voor de cake snack Tender Melk.

Oā‚‚H Creative SolutionsĀ verzorgde het volledige ontwerp, de productie en de installatie van deze abri decoratie voor Milka Tender Roll.

In de tramhalte van JCDecaux zijn de stalen banken vervangen door 3D blow ups van de Tender Roll en op het dak was een uitvergrote opengescheurde versie gemonteerd. Alles in een opvallend decor van het paarse Alpenlandschap dat met een speciale printtechniek is geproduceerd.

Herken jij de refurbished iPhone?

In Amsterdam hebben wijĀ deze Swappie showcase geĆÆnstalleerd. Tijdens het wachten op de tram konden reizigers raden welke telefoon refurbished is en maakten hierbij kans op het winnen van een iPhone 14. Een toffe manier om aan te tonen dat het verschil tussen een nieuwe en een Swappie-telefoon voornamelijk zit in de prijs.