Let's connect
  • Case: Stëlz impressie 1
  • Case: Stëlz impressie 2
  • Case: Stëlz impressie 3
  • Case: Stëlz impressie 4
  • Case: Stëlz impressie 5
  • Case: Stëlz impressie 6
  • Case: Stëlz impressie 7

Stëlz

𝗦𝗧𝗘𝗠 𝗢𝗣 𝗝𝗢𝗨𝗪 𝗙𝗔𝗩𝗢𝗥𝗜𝗘𝗧𝗘 𝗦𝗧𝗘𝗟𝗭 𝗦𝗠𝗔𝗔𝗞 🗳️

Om het ice tea assortiment uit te breiden zijn uit duizenden inzendingen 12 unieke Hard Iced Tea smaken ontwikkeld. De shortlist bestaat uit twaalf lekkere, maar ook heel bijzondere smaken zoals Madame Jeanette, Zure Matten en Caramelized Pear. Nederland kreeg vervolgens de kans om ze allemaal te testen en om te bepalen welke smaak het verdient om te blijven werd een wedstrijd gelanceerd.
Als onderdeel van deze campagne ontwikkelde O2H een interactief stemmechanisme waardoor mensen, in de tramhaltes van JCDecaux in Amsterdam en Bauer Media in Rotterdam, op hun favoriete smaak konden stemmen.
De gekozen smaak verscheen direct op de digitale schermen als actueel campagnebeeld en het dak werd door middel van computer gestuurde LED verlichting in de bijpassende kleur uitgelicht. De stemronde is nu gesloten en alle stemmen worden geteld om te bepalen welke smaak definitief in het Stëlz -assortiment blijft.

 

Bekijk in presentatie modus Deel deze case
Terug naar cases
Case: Stëlz impressie 1
Case: Stëlz impressie 2
Case: Stëlz impressie 3
Case: Stëlz impressie 4
Case: Stëlz impressie 5
Case: Stëlz impressie 6
Case: Stëlz impressie 7
Stëlz
1 / 7